Ervaren boekhouder / dossierbeheerder:
Functieomschrijving
Je krijgt de verantwoordelijkheid over portfolio aan dossiers waarvoor je zelfstandig en zorgvuldig alle verrichtingen doet. Denk hierbij onder andere aan:
- het controleren op volledigheid van alle benodigde informatie en het afstemmen daarover met de klant;
- het inboeken van aan- en verkoopfacturen, financiële en diverse verrichtingen;
- het indienen van de BTW-aangifte;
- het verzorgen van de aangifte personenbelasting / vennootschapsbelasting;
- het opstellen van de jaarrekening.
Je legt eindverantwoordelijkheid af aan de kantoorverantwoordelijke.
Profiel
- Bachelor / master accountancy – fiscaliteit of gelijkwaardig;
- Grondige kennis van relevante wetgeving (personenbelasting, vennootschapsbelasting, BTW, …);
- Analytisch vermogen op basis van je bedrijfseconomische inzichten
- Nauwkeurig werken met oog voor detail;
- Zelfstandig kunnen werken;
- Drie tot vijf jaar ervaring met werken in een moderne boekhoudomgeving;
- Kennis van Adsolut en fiscale berekeningsprogramma's van Kluwer zijn een pluspunt.
Aanbod
Je komt te werken in een klein boekhoudkantoor waar een informele werksfeer en persoonlijk contact met onze klanten centraal staan. We bieden je een moderne werkomgeving, we werken volledig digitaal en maken gebruik van de nieuwste boekhoudkundige tools. Daarnaast bieden we je ruime mogelijkheden tot verdere beroepsmatige vorming en persoonlijke ontwikkeling; ook een stage voor beroepserkenning (ITAA) is mogelijk.
Verloning naar ervaring / vaardigheden.